با توجه به اینکه تعداد شرکت‌های معتبر در زمینه فروش قالب دست دوم زیاد نیست، دست دلال‌ها و واسطه‌گران در بازار بسیار باز است و در هنگام خرید بایستی مراقب بود تا گرفتار این واسطه‌گران نشد. شخص خریدار قالب دست دوم از این افراد معمولا پس از تحویل قالب‌ها با تعداد زیادی قالب‌های مستعمل، ترک خورده و حتی شکسته مواجه می‌شود. شرکت عمران پلاست در جهت کسب رفاه مشتریان خود، تمایل به خرید قالب‌های دست دو و کارکرده ساختمانی از شما مشتریان عزیز را دارد. در ادامه طرح خرید و تعویض ۲ به ۱ را شرح خواهیم داد.

بازخرید قالب‌ها توسط شرکت عمران پلاست

شرکت عمران پلاست با هدف ارتقاء خدمات خود، علاوه بر فعالیت‌های اصلی، به ارائه خدمت تعویض قالب‌ها به نسبت ۲ به ۱ وزنی نیز پرداخته است. این خدمات شامل تعویض قالب‌های وافل در ابعاد مختلف و قالب‌های تخت می‌شود. شرکت عمران پلاست، بازخرید قالب‌های مصرفی شما را به قیمت ۵۰درصد قیمت قالب‌های نو از شما خریداری می‌کند.

علاوه بر این، ما قالب‌های وافل دست دوم از سایر شرکت‌ها را با توجه به کیفیت و تعداد، به‌صورت تعدادی یا وزنی خریداری می‌کنیم. برای دریافت اطلاعات دقیق و استعلام قیمت، لطفاً با ما تماس بگیرید. این شرکت همچنین به منظور بهره‌برداری مجدد از مواد ضایعاتی و کمک به بازیافت، انواع قالب‌های وافل یکطرفه، دوطرفه، یوبوت و قالب‌های تخت پلاستیکی را از سراسر کشور خریداری می‌کند. ما با قیمت‌های مناسب، قالب‌های مستعمل و از کارافتاده را خریداری کرده و به ترویج فرهنگ بازیافت و حفاظت از محیط زیست کمک می‌کنیم. خرید این قالب‌ها می‌تواند به‌صورت آسیاب شده یا آسیاب نشده انجام گیرد و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

فروش قالب‌های دست دوم به ما می‌تواند برای شرکت‌ها و صاحبان قالب‌ها سودمند باشد به دلایل زیر:

  1. استفاده بهینه از منابع: با فروش قالب‌های دست دوم، شما می‌توانید از تجهیزاتی که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، به‌طور اقتصادی بهره‌برداری کنید و از هدررفت منابع جلوگیری کنید.

  2. بازگشت سرمایه: فروش قالب‌های دست دوم به ما فرصتی برای بازگشت بخشی از سرمایه‌گذاری قبلی است. این درآمد می‌تواند به تأمین هزینه‌های جدید یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دیگر کمک کند.

  3. فضای آزادسازی شده: با فروش قالب‌های دست دوم، فضای بیشتری در انبار یا کارگاه خود خواهید داشت که می‌تواند به مدیریت بهتر موجودی و استفاده بهینه از فضا کمک کند.

  4. کمک به محیط زیست: با فروش قالب‌های دست دوم و تسهیل در بازیافت و استفاده مجدد، به حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ بازیافت کمک می‌کنید.

  5. تسهیل فرآیندها: فروش به ما ممکن است فرآیندهای فروش را ساده‌تر کرده و نیاز به یافتن خریداران فردی را کاهش دهد، که به صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک می‌کند.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *