قالب وافل قفل دار و کاربرد آن در اجرای سقف

قالب وافل قفل دار در دو مدل یک طرفه و دو طرفه جزو جدیدترین قالب های نوع وافل می باشند. و امروزه این مدل سقف به دلیل داشتن مزیت های فراوان و پیشرفته بسیار پرطرفدار و کاربردی است.
این قالب با بهترین کیفیت و متریال در عمران پلاست موجود است و شما می توانید خریداری کنید.
قالب وافل قفل دار تمامی تست های استاندارد و کیفیتی را گذرانده از جمله تست وزن سنگین، ضربه و پرتاب از ارتفاع و نشان داده که عملکرد و کیفیت بالاتری نسبت به قالب های دیگر دارد. برای مشاهده بیشتر توضیحات و ادامه مطلب با عمران پلاست همراه باشید.

روش اجرای سقف وافل

قالب وافل قفل دار

قالب وافل قفل دار در دو مدل یک طرفه و دو طرفه جزو جدیدترین قالب های نوع وافل می باشند. و امروزه این مدل سقف به دلیل داشتن مزیت های فراوان و پیشرفته بسیار پرطرفدار و کاربردی است.
این قالب با بهترین کیفیت و متریال در عمران پلاست موجود است و شما می توانید خریداری کنید.
قالب وافل قفل دار تمامی تست های استاندارد و کیفیتی را گذرانده از جمله تست وزن سنگین، ضربه و پرتاب از ارتفاع و نشان داده که عملکرد و کیفیت بالاتری نسبت به قالب های دیگر دارد.

خرید قالب وافل قفل دار یک طرفه و دو طرفه

قالب وافل قفل دار در دو مدل طراحی شده است یک طرفه و دوطرفه، قالب های یک طرفه به سقف عملکرد یک طرفه و قالب های دو طرفه عملکرد سقف را دو طرفه می کنند.
حالا قالب های وافل قفل دار در اجرای کار مزیت های بیشماری دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

قالب وافل قفل دار یک طرفه

قالب های وافل قفل دار یک طرفه مونتاژ می شوند و مهم ترین تغییر در آنها جایگزینی پیچ های پلاستیکی با پیچ و مهره های فلزی است که باعث اقتصادی بودن و کاهش هزینه های خرید بسط های قالب می شود. با استفاده از قالب قفل دار یک طرفه زمان کار اجرایی شما بسیار کمتر می شود و سرعت کار بالا می رود و نیروی انسانی کمتری نیاز پیدا می کنید.

مزیت قالب وافل قفل دار یک طرفه

یکی از مهم ترین ویژگی های قالب های وافل قفل دار یک طرفه به افزایش مقاومت در قسمت درپوش آن می توان اشاره کرد. با توجه به اینکه این قالب ها مونتاژی هستند طول این قالب ها با توجه به طراحی بین ۱ الی ۲ متر می باشد که از قالب های میانی به عرض پنجاه سانتی متر، فیلر ها با عرض ۱۰ سانتی متر و درپوش ها به عرض ۱۵ سانتی متر تشکیل شده اند. در جدیدترین قالب های وافل، قالب های وافل قفل دار یک طرفه اقدام به افزایش استحکام قالب به صورت ضربدری و افزایش ضخامت لبه کرده اند و باعث شده که در هنگام قالب برداری این تاب مقاومتی قالب به شدت افزایش یابد و با جایگزین کردن قفل های پلاستیکی به جای پیچ و مهره های فلزی، آسیب کمتری قالب ها می بینند و طول عمر بالاتری هم دارند.

تفاوت سقف وافل با سقف اینتل دک
سقف وافل

تفاوت سقف وافل با سقف اینتل دک

در این مقاله تفاوت‌های اصلی دو نوع سقف وافل و اینتل دک از جنبه‌های مختلف بررسی می‌شود. این تفاوت‌ها شامل نوع قالب‌ها، روش اجرا، مقاومت در برابر آتش‌سوزی، هزینه‌ها، و نگهداری آن‌هاست. سقف وافل با قالب‌های غیرماندگار خود امکان استفاده چندباره دارد، در حالی که قالب‌های اینتل دک پس از استفاده در سقف باقی می‌مانند و در صورت آتش‌سوزی ممکن است گازهای سمی تولید کنند. همچنین، از نظر نمای نهایی، سقف وافل به دلیل طراحی خاص خود می‌تواند ظاهری زیبا و جذاب به فضا ببخشد. در ادامه به مقایسه دقیق‌تر راجب این دو روش اجرای سقف می‌پردازیم. با عمران پلاست همراه باشید. فرم تماس رایگان مشاوره رایگان: ۰۹۳۶۵۷۷۴۴۰۲ تفاوت سقف وافل و سقف اینتل دک سقف‌های وافل و اینتل دک … ادامه مطلب

سقف وافل

مقایسه وافل ۸۰×۸۰ وزن ۹ کیلوگرمی و ۸.۵ کیلوگرمی

یکی از پرکاربردترین انواع قالب‌ها که در انواع پروژه‌های ساختمانی، اعم از دهانه‌های کوتاه و بلند، مورد استفاده قرار می‌گیرد، قالب‌هایی با آکس ۸۰ و ارتفاع ۲۸ است. این قالب‌ها به دلیل تطبیق‌پذیری و عملکرد مناسب، به طور گسترده‌ای در صنعت ساخت‌وساز به کار می‌روند. به دلیل تقاضای بالا و استقبال گسترده از این نوع قالب‌ها، شرکت عمران پلاست اقدام به تولید دو نسخه ۹کیلوگرمی و ۸.۵ کیلوگرمی از آن‌ها با ویژگی‌های ساختاری مختلف کرده است. هرچند این دو نسخه از نظر کلی شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، اما در جزئیات فنی و ساختاری تفاوت‌های قابل توجهی مشاهده می‌شود. در این مقاله ابتدا به بررسی نقاط مشترک این دو قالب پرداخته و سپس تفاوت‌های آنها را مورد ارزیابی قرار خواهیم … ادامه مطلب

سقف وافل

خرید قالب‌های ضایعاتی

با توجه به اینکه تعداد شرکت‌های معتبر در زمینه فروش قالب دست دوم زیاد نیست، دست دلال‌ها و واسطه‌گران در بازار بسیار باز است و در هنگام خرید بایستی مراقب بود تا گرفتار این واسطه‌گران نشد. شخص خریدار قالب دست دوم از این افراد معمولا پس از تحویل قالب‌ها با تعداد زیادی قالب‌های مستعمل، ترک خورده و حتی شکسته مواجه می‌شود. شرکت عمران پلاست در جهت کسب رفاه مشتریان خود، تمایل به خرید قالب‌های دست دو و کارکرده ساختمانی از شما مشتریان عزیز را دارد. در ادامه طرح خرید و تعویض ۲ به ۱ را شرح خواهیم داد. فرم تماس رایگان مشاوره رایگان: ۰۹۳۶۵۷۷۴۴۰۲ بازخرید قالب‌ها توسط شرکت عمران پلاست شرکت عمران پلاست با هدف ارتقاء خدمات خود، علاوه بر … ادامه مطلب

قالب وافل قفل دار دو طرفه

قالب وافل قفل دار دو طرفه هم نسبت به نمونه های معمولی، کار اجرا را خیلی سریع تر و راحت تر میکند و از همه مهم تر ایمن تر است.

مزایای قالب وافل قفل دار

این قالب مزایای زیادی به نسبت قالب های معمولی دارد می توان به اکسپوز تراز شده، فیکس بودن قالب، عدم نشت بتن و استحکام قالب در اجرا اشاره کرد که استحکام و سرعت کار در این قالب از مزایای مهم این قالب وافل قفل دار است.

نمای اکسپوز تراز شده

قالب های وافل قفل دار در عمران پلاست بهترین نوع قالب برای اجرای اکسپوز سقف با بالاترین کیفیت می باشد قفل هایی که در این قالب قرار گرفته باعث فیکس شدن قالب ها در کنار هم می شود و موجب قرار گرفتن قالب ها در یک راستا می باشد و در هنگام بتن ریزی و تردد کارگران قالب ها جا به جا نمی شوند اجرای کار این سقف آسان می شود.

عدم جا به جایی قالب

اگر قالب جا به جا شود شیره بتن نشت پیدا می کند و با جا به جا نشدن قالب وافل قفل دار این اتفاق نمی‌افتد و باعث افزایش ایمنی و حفظ جان کارگران می شود. قالب های وافل قفل دار از قسمت داخلی بهم قفل می شوند و باعث می شود که دیگر نیازی به استفاده از میلگرد و یا قفل های U مانند نداشته باشید.

استحکام در قالب وافل قفل دار

یکی دیگر از ویژگی های این قالب ها افزایش ضخامت لبه ی قالب از ۲ سانتی متر به ۵ سانتی متر است. که این کار باعث استحکام قالب کی شود و با فشار دیلم به هیچ وجه لب پریده یا شکستی نخواهد داشت. همچنین با افزایش تعداد و عمق تیغه های درون قالب وافل قفل دار یک طرفه و دو طرفه مقاومت این قالب ها در برابر ضربه بیشتر شده است و می توانید در چندین پروژه از آنها استفاده کنید بدون هیچ ترک یا شکستگی که بر روی آنها باشد.

اجرای سقف وافل

قالب های وافل قفل دار یک طرفه و دو طرفه را می توان با هر ابزاری اجرا کرد مثل ورق های فلزی یا هر نوع تخته چوبی روسی و… که پیمانکار دارد قابل اجرا می باشد.

سرعت اجرای قالب های وافل قفل دار

قالب وافل قفل دار طبق نقشه های اجرایی روی شاسی قرار می گیرند و تنها با یک بسط پلاستیکی به قالب کنار چی وصل می شوند این مزیت باعث کاهش هزینه و حفظ زمان و کاهش دستمزد کارگر نیز می شود.

معایب قالب وافل قفل دار

اجرای سقف با قالب وافل قفل دار جزو گروه آهن است و قیمت آهن نوسانات زیادی دارد ممکن است باعث مشکلات هزینه در پروژه شوید. استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت برای اتصال قالب ها هزینه بر است.
با توجه به جدید و به روز بودن این قالب ها نیروی خبره و کار بلد کم است. این قالب برای سقف ها و سطوح شیب دار مناسب نیست و باید شیب را مسطح کنیم که هزینه بر است. و به دلیل وزن سبکی که دارند در مناطق بادی قابل استفاده نیست. نیاز به کناف و یا سقف کاذب است و اجتناب از این کار باعث فضای خالی زیر وافل ها می شود و باعث آکوستیک می شود.

قیمت قالب های وافل قفل دار

با توجه به ابعاد و اندازه های قالب قیمت متفاوت می باشد. با توجه به نقشه شما عمران پلاست قالب وافل قفل داری که بهینه ترین، با کیفیت ترین و با عملکرد بالا باشد را به شما پیشنهاد می دهد. آگاه باشید که خرید شما با ضمانت و گارانتی پس از فروش می باشد و شما می توانید با خرید قالب های وافل قفل دار در بیش از پنجاه سقف استفاده کنید‌. همچنین امکان خرید قالب وافل دست دوم را برای کاهش هزینه ها و اقتصادی بودن پروژه دارید.

نکته مهم قالب وافل قفل دار

در هنگام اجرای کار با قالب و پایان کار بسط های قالب های وافل در اطراف می افتد و توسط کارگران نادیده گرفته میشود که با نادیده گرفتن بسط ها باث صرف وقت و هزینه های زیادی می شوید.

سخن آخر

تمام هدف ما در این مقاله بر این بود که شما را با قالب وافل قفل دار و مزیت های بی شمار آن آشنا کنیم که در هزینه و زمان شما بسیار صرفه جویی می کند و با استفاده از این قالب ها اجرای کار با ایمن و زیباتری را می توانید داشته باشید.